سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگردان نمایش «سوسک شدن» از اجرای اثر در اواخر تیرماه در تالار سایه خبر داد و عنوان کرد این نمایش گرته‌برداری آزادی از رمان «مسخ» کافکا به حساب می‌آید.

نمایش

به گزارش مهر؛ آزاده انصاری کارگردان نمایش «سوسک شدن» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: این نمایش پیش از این با نام «سوسک می شود» در جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک به صحنه رفته بود و قرار است با نام «سوسک شدن» اواخر تیرماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه برود.

وی درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای قبلی خواهد کرد، توضیح داد: علاوه بر تغییر نام نمایش شکل اجرایی و سبک و سیاق نمایش نسبت به اجرای قبلی تغییر زیادی کرده است اما با همان استایل قبلی کارهای قبلی ام که ترکیبی از بازیگر و عروسک است و البته با اضافه شدن ماسک به صحنه می رود.

کارگردان نمایش «ماکاندو» ادامه داد: ما از اجرای جشنواره تئاتر عروسکی زیاد راضی نبودیم بنابراین نماش در اجرای عمومی پخته تر شده و با تغییرات تازه ای هم در متن و هم کارگردانی و تغییر بازیگران به صحنه می رود.

انصاری با اشاره به اقتباس آزادی که از «مسخ» کافکا شده است، بیان کرد: نمایش «سوسک شدن» گرته برداری کاملا آزادی از رمان «مسخ» کافکا است که نادر برهانی مرند و فرهاد امینی آن را برای اجرای صحنه ای دراماتورژی کرده اند.

وی درباره گروه بازیگران نمایش عنوان کرد: فرزین محدث، افشین زمانی، سهیل ساعی، مهدی شاه پیری بازیگران این اثر نمایشی هستند. البته دو بازیگر دیگر نیز به زودی به جمع بازیگران نمایش خواهند پیوست.

کد خبر 331922

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha